Torsdag kväll

Det gick så bra att lämna Alexander när jag var hos frisören. Skönt. Han var inte det minsta ledsen när jag gick utan pussade på mig och vinkade hejdå. Han hade haft så kul där och lekt för fullt. Dock bröt han ihop totalt när jag kom tillbaka. Det var väl då han kom på att jag hade lämnat honom, sötfisen. Han hade tillockmed ätit jättebra med mat - vilket är sällsynt nu för tiden. Hoppas det håller i sig när han är hos mormor/morfar i helgen.

Ja nu är då håret klippt och utväxten ifylld. Känns skönt. David var och klippte sig i måndags, så nu är vi redo för storstaden, haha.

Lekdejten i eftermiddag blev tyvärr inställd då stackars Alex hade blivit sjuk. Men det kommer andra tillfällen. Alexander och jag fick leka själva istället. Han har hjälpt mig att göra lite tråkiga sysslor här hemma, men med hans "hjälp" blir det många skratt. Tänk att en skalad potatis kan underhålla en liten kille i tjugo minuter. Han skrattade så han kiknade när det halkade omkring i hans händer och ploppade ner på golvet om och om igen...

Nu ska jag packa lite till så vi är redo att åka i morgon fm.



Alexander är packad och klar!

Bild: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0