Bobby car

Vi har tagit ut Alexanders bobby car. Lite roligare att köra ute än inne. Nu har de även äntligen sopat gatorna ute så vi slipper allt smågrus. Mycket lättare att köra rally också!
Idag har Alexander kört hur mycket som helst. Ut på gatan och sen iväg.
Han har hittat på en egen runda runt kvarteret som tar ca 10-15min att köra för honom (fast mamma eller pappa får bära bilen en liten bit i en lång uppförsbacke). Den har han kört flera gånger idag och vi fick bära honom skrikandes från gatan när det var dags att gå in. Grannarna undrar väl vad vi gjorde med honom, haha.

Idag har det äntligen varit härligt väder igen. Det har blåst så i två dagar så man knappt vågat sticka ut näsan. Alexander har klättrat på väggarna här inne och bara längtat ut. Men som sagt, idag har vi varit ute mest hela dagen.
Vi grillade hamburgare och satt i uterummet och åt middag ikväll. Hur mysigt som helst. Den bästa tiden är nu, innan myggen och flugorna.



Häromdagen när det stormade som mest. När jag fixade mig i håret efter en dusch tog han själv på sig sina stövlar och stod vid dörren "ut, ut" sa han, sötnosen =)

Bild: Jag


Kommentarer
Postat av: Per

Jag förstår att han skrek när ni skulle gå in. Barn verkligen älskar Bobby car :) Det är så härligt att det finns en del modeller att välja mellan också.

2011-06-18 @ 00:23:17
URL: http://www.bobbycar.n.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0