BVC och spruta

Idag var det dags för 1½ års besiktningen av Alexander. Den vanliga vägningen och mätningen. Han växer som han ska trots att han inte äter, så det är skönt. Inte över 12kg sträcket än, men snart. Sen var det massa frågor om han kunde olika saker. Kände mig som världens stoltaste när man kunde svara "Jaa" på allt ;-).

Läkaren kom och kände och klämde på honom och allt var bra, skönt. Han satt så duktigt i mitt knä och lät henne göra allt hon skulle. Dock började han storskratta och sprattla med benen när hon klämde honom runt midjan.

Sen var det dags för sprutan. Uscha tycker jag! Jag fick sitta och hålla fast det benet hon skulle sticka i men det hade jag inte behövt. Inte en reaktion från A. Han undrade mest varför han fick plåster på ena benet och inte ett till på andra. Detta plåster har han stolt visat upp för sin pappa ikväll.

Ja med en OK stämpel i rumpan gick vi därifrån och nu är det 6 månader till nästa gång. Då har han precis fyllt två år, TVÅ ÅR. Han fyller två år om 6 månader. Min lilla lilla stora kille. När blev du så stor?!
Jag älskar Dig!



Alexander 6 dagar

Bild: Jag


Kommentarer
Postat av: stolta faster

ja det är ju helt sjukt.. är sander snart 2är.. OMG!!!! va duktig han är fasters älskling, duktig med sprutan och doktorn. kram på er. ha en mysig helg:)

2011-05-20 @ 09:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0