Sova i eget rum

Igår tog vi tag i detta. Alexander har nu flyttat in till sitt egna rum. Det har gått toppenbra inatt! Igår kväll var han så trött så han somnade när han fick sin kvällsmat, så det var bara att lägga ner honom i sängen. Sen har vi fått gå in och ge nappen 2 ggr inatt. Jag har smygit upp och kollat till honom ett par gånger extra =) Men han har INTE varit vaken inatt som han brukar, och han sov till sex idag, och inte till fem som den senaste veckan. Detta är toppen! Nu hoppas vi det fortsätter lika bra och det gör ju inget om han sover liiite längre på morgonen ;-)



En liten liten skrutt som sover i mammas säng

Bild: Jag


Kommentarer
Postat av: Marlene

Tack så mycket. Ja, jag fotar en hel del :)

Vad söt.. jag vill också flytta min lille till eget rum, men han hatar sin spjälsäng! haha..

2010-05-16 @ 11:08:02
URL: http://bymarlees.blogg.se/
Postat av: therese och oliwer

Vilken liten sötnos, hur gammal är in kille?



// Therese

2010-05-16 @ 11:11:50
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0